dinsdag 4 juni 2013

Kiss the girl

De layout sketch van deze maand staat weer op het blog van scrapplezier.

Inmiddels kennen jullie mij wel een beetje.
Ik hou van vrolijke kleurtjes en roze/paars is toch wel een beetje favoriet.
Nou ja beetje, eigenlijk wel heel erg.

Het designpapier met die swirls erop was grijs met wit.
Dat vond ik een klein beetje te saai, ik heb toen met distress ink het vel gesponsd.
Het heeft nu een vleugje roze gekregen.
Dan past het beter in het geheel.



Vrienden van ons zijn vorige jaar "getrouwd" (geregistreerd partnerschap) 
Op dat moment had ik net een week vakantie.
Toen ik ze aanbood om foto's te maken grepen ze die met beide handen aan.
En van zo'n dag moeten natuurlijk foto's worden gescrapt. 

 



Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Tot het volgende blogberichtje.


5 opmerkingen:

  1. Een prachtige oplossing heb je bedacht voor een "saai"papier. Het is zo een mooi geheel geworden.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige LO, goeie opgelossing heb je bedacht voor het "saaie" papier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een geweldig mooie LO, leuk dat roze met grijs en je hebt de sketch ook mooi verwerkt. Leuk dat je weer meedoet met de challenge van ScrapPlezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer geweldig Esther, leuk dat je elke keer weer meedoet aan de sketch challenge van Scrapplezier.nl
    Ik vind het helemaal geen "saai papier"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke lo Esther, geweldig!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!